Wp Header Logo 384.png

گروه بین الملل: فولکس واگن و آئودی هر دو اخبار ناگواری برای سه ماهه سوم دارند، اما اتحادیه اروپا به سختی با واردات از چین مقابله می کند.

 

گروه بین الملل: فولکس واگن و آئودی هر دو اخبار ناگواری برای سه ماهه سوم دارند، اما اتحادیه اروپا به سختی با واردات از چین مقابله می کند.

به گزارش خبرخودرو، ما می دانستیم که چنین اتفاقی قرار است بیفتد. اما اکنون اعداد را می دانیم. پس از بیش از یک سال فعالیت در محیطی سخت در اروپا و چین، این هفته گروه فولکس ‌واگن نتایج مالی سه‌ ماهه سوم خود را منتشر کرد و مطمئناً مسیری رو به جلو برای یکی از بزرگترین خودروسازان جهان وجود دارد، اما این مسیر آسانی نخواهد بود.

ما بخش اعظم چند ماه گذشته را صرف پوشش این “کوکتل سمی” با گروه فولکس ‌واگن و به‌ ویژه استلانتیس کرده‌ایم. نرخ بهره فوق العاده بالا، کاهش سهم بازار در چین، هزینه های بالا برای ساخت خودروهای برقی که می توانند آینده (و مقررات آلایندگی آتی) را برآورده کنند و رقابت شدید در زمین خانه آنها از سوی تازه واردان چینی، زندگی را برای بزرگترین خودروسازان اروپا سخت کرده است.

فولکس ‌واگن امروز اعلام کرد که این عوامل – به علاوه نیاز به سرمایه ‌گذاری در مدل ‌های الکتریکی آینده برای رقابتی ماندن – دلیل کاهش 42 درصدی سود عملیاتی آن در سه ‌ماهه سوم است و همانطور که گزارش دادیم، فولکس ‌واگن اکنون برای اولین بار در حال بررسی تعطیلی کارخانه ‌های خود در آلمان است.

source

khazarnameh.ir

توسط khazarnameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *