گروه بین الملل: ممکن است هنوز یک مدل STI مناسب نداشته باشیم، اما مدل WRX tS جدید دارای ویژگیهای هیجان انگیز و جدید است.

گروه بین الملل: ممکن است هنوز یک مدل STI مناسب نداشته باشیم، اما مدل WRX tS جدید دارای ویژگیهای هیجان انگیز و جدید است.
به گزارش خبرخودرو، این جدیدترین سطح تریم WRX بخشی از یک سری بازنگری شده است که شاهد حذف مدل پایه WRX بود. سوبارو گفته است که تنها درصد کمی از خریداران WRX مدل پایه را انتخاب کردهاند و اکثر رانندگان از انتخاب گزینههای با مشخصات بالاتر خوشحال هستند.
این یک واقعیت امیدوارکننده برای tS است که به عنوان یکی از گرانترین تریمهای این مدل با قیمت ۴۵ هزار و ۷۰۵ دلار عرضه میشود که تقریباً ۱۰ هزار دلار بیشتر از WRX پریمیوم (در حال حاضر در سطح پایه) است.
یکی از ویژگیهای برجسته، دمپرهای تطبیقی تنظیم شده توسط STI است که به طور خاص برای جادههای ایالات متحده کالیبره شده است و تنظیمات راحتی، عادی و ورزشی را ارائه میدهد. این دمپرها کمی سفتتر از آنهایی هستند که در تریم GT یافت میشوند و کاهش ادعایی ۳۰ درصدی در چرخش بدنه و کاهش ۵۵ درصدی گام را در مقایسه با دمپرهای غیرفعال TR ارائه میکنند.
WRX tS سیستم انتخاب حالت رانندگی در تریم GT را به ارث برده است که پنج نمایه مجزا را ارائه میدهد.
source