گروه بین الملل: لندرور با آزمایش در دماهای بین -۴۰ درجه فارنهایت تا ۱۲۲ درجه فارنهایت، نوید یک شاسی بلند الکتریکی مقاوم را میدهد که حتی از نمونههای گازسوز آنها نیز پیشی خواهد گرفت.

گروه بین الملل: لندرور با آزمایش در دماهای بین -۴۰ درجه فارنهایت تا ۱۲۲ درجه فارنهایت، نوید یک شاسی بلند الکتریکی مقاوم را میدهد که حتی از نمونههای گازسوز آنها نیز پیشی خواهد گرفت.
به گزارش خبرخودرو، در آوریل سال جاری، لندروور اعلام کرد که رنج روور الکتریکی جدید خود را با هدف نهایی “پیشروی راه برای قابلیت پیشرانه الکتریکی، اصلاح و سفرهای لوکس” آزمایش میکند.
اولین آزمایشها باتری و واحد محرک الکتریکی (EDU) را در دمای -۴۰ درجه فارنهایت (۴۰- درجه سانتیگراد) دریاچههای یخ زده سوئد مورد آزمایش قرار دادند. لندروور بیان میکند که این نه تنها عملکرد پیشرانه را در سرمای شدید آزمایش میکند، بلکه تضمین میکند که خودرو قابلیتهای خود را در همه جانبه و در هر شرایط آب و هوایی حفظ میکند.
لندرور اظهار داشت که رنجروور الکتریک به جای استفاده صرف از یک ماژول ABS برای کشش، از نرم افزار داخلی برای توزیع وظایف جلوگیری از لغزش چرخ به هر واحد کنترل محرک الکتریکی استفاده میکند. طبق گزارش ها، این زمان واکنش گشتاور هر چرخ را از حدود ۱۰۰ میلی ثانیه به ۱ میلی ثانیه کاهش میدهد.
source