گروه بین الملل: یک لامبورگینی تمام برقی ممکن است به نظر هتک حرمت محض باشد، اما مردم زمانی در مورد پورشه همین را می گفتند.
گروه بین الملل: یک لامبورگینی تمام برقی ممکن است به نظر هتک حرمت محض باشد، اما مردم زمانی در مورد پورشه همین را می گفتند.
به گزارش خبرخودرو، از آنجایی که لامبورگینی توسعه اولین خودروی تمام الکتریکی خود را به تعویق می اندازد، یک جایگزین مبتنی بر تایکان می تواند به طور موثری یک خودروی الکتریکی هیجان انگیز را خیلی زودتر در خط تولید خود ادغام کند.
اکنون سال 2025 است و به نظر می رسد که عموم مردم با این واقعیت کنار آمده اند که همه پلتفرم های مشترک بین خودروسازان تحت مالکیت فولکس واگن چیز بدی نیست. فولکس واگن توارگ، آئودی Q8، پورشه کاین، بنتلی بنتایگا و لامبورگینی اوروس همگی روی یک پایه قرار دارند و از انواع تغییر یافته از پیشرانه های مشابه استفاده می کنند. این مدل ها تا به امروز جزو پرفروش ترین های گروه خودرو هستند.
اشتراک گذاری پلتفرم برای سال های متمادی یک استراتژی موثر برای برندهای گروه خودروی فولکس واگن بوده است و این تاکتیک ها در توسعه خودروهای برقی نیز استفاده شده است. سوپر سدان تمام الکتریکی تایکان پورشه ساختار خود را با E-Tron GT فروتن تر آئودی به اشتراک می گذارد، اما به لطف عملکرد چشمگیر آن، نه تنها یک خودروی الکتریکی عالی بلکه شایسته نام پورشه است.
source