Wp Header Logo 2444.png

گروه بین الملل: دیابلو پیوند اساسی بین لامبورگینی گذشته و شرکت بسیار موفق امروزی است.

 

گروه بین الملل: دیابلو پیوند اساسی بین لامبورگینی گذشته و شرکت بسیار موفق امروزی است.

به گزارش خبرخودرو، همه لامبورگینی دیابلو را می شناسند. دیابلو با پیروی از برند معرف کانتاش، ابرخودروی لامبورگینی را با طراحی تمیز، سیستم چهارچرخ محرک در دسترس و حداکثر سرعت 202 مایل در ساعت فراری F40 مدرن کرد. اما همه نمی دانند تولد دیابلو چقدر سخت بوده است.

این ویدیوی تاریخی از فروشنده خودروهای کلاسیک OTS کار بسیار خوبی را انجام می دهد که داستان دیابلو را روشن می کند.

لامبورگینی در ابتدا قصد داشت دیابلو را تا سال 1988 عرضه کند، اما خرید لامبورگینی توسط کرایسلر در سال 1987 به این ایده کمک کرد. کرایسلر تصمیم گرفت که می‌خواهد دیابلو را تغییر دهد و طراح مارچلو گاندینی را مجبور کرد که مفهوم اصلی خود را برای این خودرو به‌طور قابل توجهی اصلاح کند که باعث ناراحتی او شد. لامبورگینی سرانجام در سال 1990 دیابلو را روانه بازار کرد، درست در زمان رکود جهانی که بازار ابرخودروها را نابود کرد.

کرایسلر لامبورگینی را در سال 1994 فروخت. این شرکت تا زمانی که فولکس واگن آن را در سال 1998 خرید در اختیار چند گروه سرمایه گذاری بود. فولکس واگن لامبورگینی را تحت کنترل آئودی قرار داد و برند آلمانی به سرعت دست به کار شد تا به لامبو کمک کند تا دیابلو را به روز کند.

source

khazarnameh.ir

توسط khazarnameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *