گروه بین الملل: خودروهای الکتریکی جنرال موتورز به سوپرشارژرهای تسلا دسترسی دارند، اما نه بدون آداپتور. درباره هزینه ها، شرایط و نحوه تأثیرگذاری این موضوع بر گزینه های شارژ رانندگان GM بیاموزید.
گروه بین الملل: خودروهای الکتریکی جنرال موتورز به سوپرشارژرهای تسلا دسترسی دارند، اما نه بدون آداپتور. درباره هزینه ها، شرایط و نحوه تأثیرگذاری این موضوع بر گزینه های شارژ رانندگان GM بیاموزید.
به گزارش خبرخودرو، رانندگان خودروهای GM می توانند در زمانی که خودروی آنها نیاز به شارژ داشته باشد، نفس راحتی بکشند، زیرا خودروساز امروز اعلام کرد که خودروهای آنها اکنون با شبکه گسترده سوپرشارژ تسلا سازگار است. شورولت، کادیلاک و جی ام سی همگی می توانند از این تغییر استفاده کنند.
در حالی که هیچ سازنده خاصی در نسخه ذکر نشده است، این شرکت گفت که آنها از چندین تامین کننده برای تولید آنها استفاده می کنند. آداپتورها ابتدا وارد ایالات متحده خواهند شد و در اواخر سال جاری در کانادا عرضه خواهند شد.
همین برنامه ها همچنین میزبان نقشه های سوپرشارژرهای موجود تسلا، اطلاعاتی در مورد وضعیت آنها و حتی امکان پیش پرداخت هزینه قبل از ورود خواهند بود. رانندگان غیر تسلا باید کمی بیشتر برای شارژ در سوپرشارژرها بپردازند، از جمله هزینه بیکاری 1 دلاری در دقیقه اگر خودرو پس از شارژ کامل تنها بماند.
فورد اولین شرکتی بود که برنامه مشابهی را در سال گذشته اعلام کرد و تقریباً هر خودروساز دیگری از این روش پیروی کرد و متعهد شد که از SAE J3400 در مدل های آینده استفاده کند. جنرال موتورز در ابتدا این حرکت را در ژوئن 2023 اعلام کرد و انتظار داشت که همه چیز تا اوایل بهار 2024 آماده شود، اما مشکلات تولید و اخراج در تسلا پروژه را به تاخیر انداخت.
source