Wp Header Logo 1240.png

گروه بین الملل: کمی دیر به بازی پیکاپ الکتریکی می رسد، اما رم  REVدارای مشخصاتی است که می تواند رقبای خود را شکست دهد.

 

گروه بین الملل: کمی دیر به بازی پیکاپ الکتریکی می رسد، اما رم  REVدارای مشخصاتی است که می تواند رقبای خود را شکست دهد.

به گزارش خبرخودرو، با وجود چندین وانت برقی خوب که امروز در دسترس هستند و چند وانت در گوشه و کنار، رم 1500 REV مدل 2025 آخرین اولین معرفی بزرگ در صحنه کامیون های برقی برای مدتی خواهد بود. انتظار می ‌رود که فرم تولید نهایی آن قبل از پایان سال 2024 رونمایی شود و در اوایل سال 2025 به نمایشگاه ‌ها راه پیدا کند. این نه تنها نویدبخش برد قابل توجه برای یک کامیون الکتریکی (از جمله هنگام یدک‌ کشی، طبق گفته سازنده) است، بلکه عملی بودن آن را نیز نسبت به کامیون‌های برقی نوید می‌ دهد.

1500 REV با دو اندازه باتری عرضه خواهد شد. به لطف معماری الکتریکی 800 ولتی، به علاوه قابلیت شارژ دوطرفه، شارژ بسیار سریع تا 350 کیلووات را ارائه می دهد. سیستم تعلیق بادی با قابلیت تنظیم ارتفاع چهار گوشه خود تراز و همچنین سیستم چهار چرخ متحرک دو موتوره، به صورت استاندارد در همه موتورهای REV وجود خواهد داشت.

رم  1500 REVپایه دارای یک بسته باتری 168 کیلووات ساعتی است که باید 350 مایل برد EPA را ارائه دهد. این نسخه 654 اسب بخار قدرت و 620 پوند فوت گشتاور دارد که برای رساندن آن از حالت سکون به سرعت 60 مایل در ساعت در 4.4 ثانیه کافی است.

source

khazarnameh.ir

توسط khazarnameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *