ToplineNetflix انتظارات وال استریت را هم از نظر درآمد و هم در درآمد شکست داد و 35 میلیون مشترک پولی در سال به سال اضافه کرد و باعث شد سهام غول استریم در معاملات پس از ساعت کاری افزایش یابد.
لوگوی نتفلیکس بر روی یک تلفن همراه در کراکوف، لهستان در 17 اکتبر 2024. (عکس توسط Beata … [+] Zawrzel/NurPhoto via Getty Images)
NurPhoto از طریق Getty Images Facts Key Netflix درآمد هر سهم 5.40 دلار و درآمد 9.82 میلیارد دلاری را در سه ماهه سوم سال 2024 که در 30 سپتامبر به پایان رسید، گزارش کرد که بر اساس برآوردهای اجماع تحلیلگران به ترتیب 5.12 و 9.77 میلیارد دلار بود.
این شرکت شاهد افزایش 14 درصدی مشترکین جهانی بود که از 247 میلیون در سه ماهه سوم سال گذشته به 282 میلیون نفر رسید – اگرچه رشد مشترکان کند شده است، زیرا استریمر در سه ماهه گذشته کمی بیش از 5 میلیون عضو پولی اضافه کرد، در مقایسه با 8 میلیون عضو در سه ماهه گذشته. سه ماهه دوم 2024 و 8.76 میلیون در سه ماهه سوم 2023.
این شرکت شاهد افزایش بیش از 15 درصدی درآمد نسبت به 8.5 میلیارد دلار در سال قبل بود.
پس از ماه‌ها رشد قوی مشترکین (که عمدتاً ناشی از معرفی یک ردیف تبلیغاتی ارزان‌تر در ماه مه و راه‌اندازی سرکوب به اشتراک‌گذاری رمز عبور آن بود)، سهام جمعه گذشته به رکورد 736 دلاری رسید که بالاترین رکورد قبلی خود را که 733 دلار در روز قبل بود، بالاتر برد.
سهام نتفلیکس بلافاصله پس از انتشار درآمد در معاملات پس از ساعات کاری شروع به صعود کرد.
پیشینه کلیدی تحلیلگران انتظار داشتند که افزایش قیمت ها باعث حفظ رشد درآمد قوی شود، زیرا رشد مشترکین از سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور شروع شده است. آخرین افزایش قیمت بزرگ نتفلیکس در ایالات متحده در اکتبر 2023 بود، زمانی که طرح "Basic" را به 11.99 دلار در ماه و طرح "Premium" را به 22.99 دلار در ماه افزایش داد. بر اساس گزارش تحلیلگر UBS، نتفلیکس اورجینال در سه ماهه سوم با نمایش هایی مانند «امیلی در پاریس»، فصل 4، «زوج عالی» و قسمت اول فصل ششم «کبرا کای» به جذب مخاطب ادامه داد.
انتظار می‌رود گسترش محتوای ورزشی پرفروش از طریق پخش جریانی بازی‌های NFL در روز کریسمس و پخش زنده برنامه‌ریزی شده مبارزه مایک تایسون در مقابل جیک پل باعث افزایش تعامل و جذب اشتراک‌های تبلیغاتی در سه ماهه چهارم، J.P. Morgan شود. تحلیلگران پیشنهاد می کنند.
چگونه نتفلیکس با سایر سرویس‌های جریان مقایسه می‌شود؟ نتفلیکس به‌عنوان برنده «جنگ‌های پخش جریانی» پس از بهبود شدید خود از فروش سخت در سال 2022 به دلیل ارسال اولین از دست دادن مشترک سه ماهه خود از سال 2011 ظاهر شد. تصحیح بزرگ نتفلیکس، این شرکت شروع به سخت‌گیری در زمینه به اشتراک‌گذاری رمز عبور و انتشار یک آگهی با پشتیبانی از تبلیغات کرد. ردیف، و پیشنهادات خود را در مورد فرنچایزهای محبوب "Bridgerton"، "Squid Game" و "Stranger Things" گسترش داد. بر اساس داده های نیلسن، سهم بینندگان آن در ایالات متحده از 7.9 درصد به 8.2 درصد نسبت به سه ماهه گذشته افزایش یافته است. سهام نتفلیکس همچنان از سهام همتایان خود که برای کسب سود در جریان سرمایه گذاری خود تلاش کرده اند، بهتر عمل می کند. دیزنی، یکی از رقبای اصلی نفتلیکس، به تازگی اولین سود خود را در ماه مه پس از سال‌ها ضرر منتشر کرد.
رید هستینگز، مؤسس و رئیس اجرایی Forbes ValuationNetflix (شماره 319 در فهرست امسال فوربس 400 ثروتمندترین آمریکایی ها) بر اساس ردیاب بلادرنگ فوربس، دارایی 4.3 میلیارد دلار است که اکثریت آن در دارایی های نتفلیکس او است. هستینگز که سال گذشته از سمت مدیرعاملی کنار رفت، از سال گذشته تاکنون بیش از 50 درصد از سهام خود در شرکت را کاهش داده است. او اوایل سال جاری نیمی از سهام خود را هدیه داد و ماهانه گزینه های سهام را می فروخت. او اکنون کمتر از 1 درصد از نتفلیکس را در اختیار دارد.
مطالعه بیشتر Netflix انتظارات مشترکین را برای سه ماهه دوم شکست داد (Forbes)
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. یک نکته ایمن برای من بفرست Lindsey ChooFollowingLindsey Choo یک خبرنگار و همکار تحریریه فوربس است. او قبلاً در مورد فناوری برای وال استریت ژورنال، شرکت سریع و سایت خبری فناوری پولتیکو Protocol نوشت. او همچنین به پلتفرمر نیوز، خبرنامه ای که بر تقاطع دره سیلیکون و دموکراسی متمرکز است، کمک کرد. او فارغ التحصیل دانشکده روزنامه نگاری دانشگاه کلمبیا است. قبل از آن، لیندزی یکی از نویسندگان ارشد روزنامه کالج خود، UCSD Guardian بود.">

تولید محتوا تخصصی

khazarnameh

توسط khazarnameh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *