Wp Header Logo 626.png

مراسم رونمایی از پوستر سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان خوزستان در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیر جشنواره ضمن تقدیر از حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در این مراسم گفت: سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان استان خوزستان از ٣١ مرداد ماه تا چهار شهریور با اکران ١٠ فیلم کودک و نوجوان از سینمای ایران، فرانسه و مکزیک در دو سانس 19:30 و 21:30 در محل سینما هلال اهواز و با حضور علاقه‌مندان به حوزه سینما برگزار می‌شود. 

  

محمد جوروند افزود: کارگاه آموزش فیلم‌نامه‌نویسی کودک و نوجوان، کارگاه عروسک‌سازی، اجرای نمایش عروسکی، موسیقی کودک، غرفه‌های متنوع شامل فروش بازی‌های فکری، نقاشی چهره کودکان، ایستگاه نقاشی، آموزش فیلم‌سازی از برنامه‌های بخش جنبی سی دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان خوزستان است.

  

دبیر جشنواره گفت: یک کار بسیار خوب و نویی که در این دو سال در جشنواره فیلم کودک و نوجوان خوزستان اجرایی شده استفاده از خود کودکان و نوجوانان در امر داوری فیلم‌های جشنواره است که در این خصوص از ٣٠ داور کودک و نوجوان برای حضور در این جشنواره دعوت به عمل آمده تا در جلساتی به نقد و بررسی فیلم‌های جشنواره بپردازند.

  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: امسال فیلم‌های خاطره‌انگیز سینمای کودکان و نوجوانان در ١٤٣ نقطه از مناطق سیل‌زده و کم برخوردار کشور که نزدیک به ١٥ نقطه آن در استان خوزستان در نظر گرفته شده اکران می‌شود.

source

khazarnameh.ir

توسط khazarnameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *