گروه بین الملل: از آنجایی که ظاهرا خودروسازان هرگز نمی توانند کراس اوورهای زیادی داشته باشند، کیا سیروس را در هند عرضه می کند.

گروه بین الملل: از آنجایی که ظاهرا خودروسازان هرگز نمی توانند کراس اوورهای زیادی داشته باشند، کیا سیروس را در هند عرضه می کند.
به گزارش خبرخودرو، این خودرو در بالای سونت در مجموعه محلی قرار دارد و تقریباً شبیه یک خودروی اسباب بازی EV9 است. با این حال، فراتر از برخی نشانه های استایل، این دو هیچ وجه اشتراکی ندارند. برای شروع، تازه وارد فقط با موتورهای احتراقی ارائه می شود. همچنین بسیار کوچکتر است و تنها 3995 میلی متر (157.2 اینچ) طول دارد. شاسی بلند الکتریکی یک متر کامل (40 اینچ) طولانی تر است.
ما استدلال می کنیم که طراحی جلو بدون شک چشمگیرترین زاویه سیروس است. کیا همانطور که در تاسمان این کار را کرد، چراغ های جلوی عمودی را به طرفین فشار داد. از آنجایی که به پیکاپ تراک اشاره کردیم، نمیتوانیم متوجه شویم که دماغه کراس اوور نیز بیرون زده است، شاید بیش از آنچه باید باشد. ظاهر عجیب و غریب با نیمرخ ادامه می یابد، جایی که بدنه پلاستیکی در اطراف قوس چرخ ها ما را به یاد “ابروهای تاسمان” می اندازد.
ظاهر عجیب و غریب در قسمت عقب نیز ادامه دارد، جایی که چراغ های عقب عمودی نصب شده در پایین در انتهای سپر نصب شده اند. مجموعه دیگری از چراغ های L شکل در بالا قرار گرفته و شیشه درب عقب را کنار می زند. اطراف روکش نقره ای به همراه چرخ های دو رنگ به اندازه 17 اینچ وجود دارد. نسخه های بالاتر از سانروف پانوراما دوگانه بهره می برند.
source