Wp Header Logo 3188.png

به گزارش خبرخودرو ، راننده افسانه‌ای مسابقه‌ای، جکی آیککس، در رالی داکار امسال، جنسیس آفرود را هدایت کرد.

به گزارش خبرخودرو ، راننده افسانه‌ای مسابقه‌ای، جکی آیککس، در رالی داکار امسال، جنسیس آفرود را هدایت کرد.

جنسیس دقیقاً به خاطر قدرت آفرودش شناخته نشده است، اما با این وجود این خودروساز لوکس تصمیم به ساخت GV۸۰ گرفت. GV۸۰ Desert Edition نام دارد و راننده افسانه‌ای مسابقه‌ای Jacky Ickx آن را در مسابقه امسال داکار ۲۰۲۵ هدایت کرد.

GV۸۰ Desert Edition دارای چرخ‌های مهره‌ای ۲۰ اینچی است که در لاستیک‌های ناهموار سراسری پیچیده شده‌اند. همچنین ۱.۶ اینچ پهن‌تر است تا به جای لاستیک جدید کمک کند. یک قفسه سقفی سفارشی برای حمل کپسول سوخت و یک چادر اضافه شده است، و نمای بیرونی Midnight Blue با خطوط سفید، نشانه‌ای ظریف به کلاه ایمنی Ickx است.

جنسیس می‌گوید سیستم تعلیق «به‌طور کامل ارتقا یافته است»، اما خودروساز به جزئیات آن اشاره نمی‌کند. تا جایی که می‌توانیم بگوییم، پیشرانه کاملاً دست نخورده است. قدرتمندترین نسخه GV۸۰ از یک توربوشارژر دوقلو ۳.۵ لیتری V-۶ با قدرت ۳۷۵ اسب بخار و گشتاور ۳۹۱ پوند فوت استفاده می‌کند که با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جفت می‌شود.

نسخه صحرای GV۸۰ همچنین شامل مجموعه‌ای از ارتقاء نور برای بهبود دید در طول مسیر است. اینها شامل یک نوار نور LED جدید روی سقف، روشنایی اضافی در ستون A و چراغ‌های جدید در سپر است. GV۸۰ حتی ظاهراً دارای یک دوربین دید در شب است.

Genesis سفارشی چهار دهه از پیروزی Ickx در رالی داکار ۱۹۸۳ را گرامی می‌دارد و به نماد مسابقه در ۸۰ سالگی او کمک می‌کند که با یک برچسب سفارشی در E۸۰ کامل شود. Ickx تمام مسیر ۳۷۲۸ مایلی (۶۰۰۰ کیلومتری) را از بیشا تا شوبیته پشت فرمان GV۸۰ تکمیل کرد.

source

khazarnameh.ir

توسط khazarnameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *