Wp Header Logo 1722.png

گروه بین الملل: مدیرعامل هوندا برای توضیح اینکه چرا ادغام اتفاق می‌ افتد، تلاش می‌ کند.

 

گروه بین الملل: مدیرعامل هوندا برای توضیح اینکه چرا ادغام اتفاق می‌ افتد، تلاش می‌ کند.

به گزارش خبرخودرو، به دنیای خودرو مملو از اخبار مربوط به ادغام احتمالی بین هوندا و نیسان است، دو خودروساز ژاپنی که با چالش های منحصر به فرد خود دست و پنجه نرم می کنند. علیرغم سرفصل ها، این ادغام با تردید تحلیلگران و سردرگمی در میان خودی های صنعت مواجه شده است.

حتی مدیرعامل هوندا، توشیهیرو میبه، تلاش کرد تا مزایای استراتژیک این مشارکت را بیان کند. هنگامی که اخیراً از مایب پرسیده شد که چرا نیسان شریک تجاری خوبی برای هوندا خواهد بود، میبه گفت: “این یک شریک دشوار است.” در حالی که ادغام می تواند یک غول خودروسازی جهانی را ایجاد کند که سالانه 7.4 میلیون خودرو تولید می کند، منتقدان این سوال را مطرح می کنند که آیا این اتحادیه یک حرکت استراتژیک هوشمندانه است یا خیر.

به نظر نمی رسد که مشارکت هوندا و نیسان ادغام دو برابر باشد. هوندا به لطف خط تولید هیبریدی قوی و مشتریان وفادار خود، ثبات نسبی خود را حفظ کرده است. با این حال، این شرکت برای ایجاد تأثیر قابل توجهی در بازار خودروهای الکتریکی تلاش کرده است، به ویژه پس از شکست همکاری آن با جنرال موتورز.

source

khazarnameh.ir

توسط khazarnameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *