Wp Header Logo 1010.png

گروه بین الملل: این خودروساز در حال ساخت یک خط تولید آزمایشی برای باتری های حالت جامد در کره است و برای آزمایش در سال آینده آماده می شود.

گروه بین الملل: این خودروساز در حال ساخت یک خط تولید آزمایشی برای باتری های حالت جامد در کره است و برای آزمایش در سال آینده آماده می شود.

به گزارش خبرخودرو، وقتی سفر سه هفته ‌ای را به پایان می‌ رسانم که به هندوستان – سومین بازار بزرگ خودروهای سواری جهان پس از چین و ایالات متحده – دو چیز در ذهن من بوده است. اولاً، در ایالات متحده اغلب نادیده می ‌گیریم که انتقال خودروهای برقی واقعا چقدر جهانی است. دوم، برقی ‌سازی فقط مربوط به خودروها نیست.

در حالی که ایالات متحده همچنان در مورد خودروهای برقی قطبی است، فراموش نکنیم که خودروسازان جهانی هستند. فراتر از صلاحیت دولت ترامپ علیه خودروهای الکتریکی، به نظر می‌رسد خودروسازان به کاهش دو برابری تحقیق و توسعه خودروهای الکتریکی ادامه می‌دهند، صرف نظر از اینکه میزان فروش در ایالت چقدر ناهموار است. یکی از موارد بارز طرح هیوندای برای باتری های حالت جامد است.

شرکت ‌های تحقیقاتی پیش ‌بینی می‌ کنند که فروش خودروهای برقی در چین برای اولین بار در سال آینده از خودروهای موتور احتراقی پیشی خواهد گرفت و 10 سال زودتر از موعد مقرر به اهداف خودروهای الکتریکی خود می ‌رسد. به علاوه، تویوتا میلیون ها بودجه فدرال برای ایجاد زنجیره تامین باتری های پایان عمر در ایالات متحده دریافت خواهد کرد.

source

khazarnameh.ir

توسط khazarnameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *