گروه بین الملل: داده های جدید نشان می دهد که مردم ممکن است مانند گذشته عاشق سایبرتراک نباشند، که منجر به کاهش قیمت ها و مشوق های بیشتری می شود.
گروه بین الملل: داده های جدید نشان می دهد که مردم ممکن است مانند گذشته عاشق سایبرتراک نباشند، که منجر به کاهش قیمت ها و مشوق های بیشتری می شود.
به گزارش خبرخودرو، آنچه بالا می رود باید پایین بیاید ضرب المثلی است که به نظر می رسد در مورد تسلا سایبرتراک نیز صدق می کند. با وجود جوایزی مانند پرفروشترین پیکاپ الکتریکی در سه ماهه دوم سال 2024، سومین خودروی برقی پرفروش در کشور در سه ماهه سوم و پرفروشترین خودروی با قیمت بیش از 100 هزار دلار در نیمه اول سال، علاقه مردم به به نظر می رسد سایبرتراک در حال سقوط است.
فروش کامیون های سایبری نسبت به چند ماه قبل زمان بیشتری می برد. بر اساس گزارش اخیر رویترز در مورد رشد بالقوه تحویل تسلا، میانگین سایبرتراک تا 75 روز قبل از فروش در نمایندگی ها باقی می ماند که نسبت به 27 روز در ماه مه افزایش چشمگیری داشته است. داده های جدید همچنین نشان داد که تعداد سایبرتراک های جدید ثبت شده در ایالات متحده در ماه سپتامبر به 4335 و در اکتبر به 4 هزار دستگاه از 5 هزار و 428 دستگاه در آگوست کاهش یافت.
source