Wp Header Logo 233.png

گروه بین الملل: از اواسط دهه 1980، نیسان پث فایندر تغییرات چشمگیری را پشت سر گذاشته است. این خودرو زندگی خود را به عنوان یک خودروی آفرود مبتنی بر کامیون و دو در آغاز کرد و در نهایت به یک جابجایی اغراق آمیز مبتنی بر خودرو تبدیل شد.

گروه بین الملل: از اواسط دهه 1980، نیسان پث فایندر تغییرات چشمگیری را پشت سر گذاشته است. این خودرو زندگی خود را به عنوان یک خودروی آفرود مبتنی بر کامیون و دو در آغاز کرد و در نهایت به یک جابجایی اغراق آمیز مبتنی بر خودرو تبدیل شد.

به گزارش خبرخودرو، راک کریک با چیدمان مناسب تر در خارج از بزرگراه، در خارج از جاده بسیار توانمندتر است و هنوز هم ابزار عالی را ارائه می دهد. هنوز هم می تواند افراد زیادی را جابجا کند، امتیاز یدک کشی بالایی برای کلاس خود دارد و ظاهری مردانه دارد. آیا این بدان معناست که پث فایندر خود را بازخرید کرده است؟

نیسان نه تنها نسخه راک کریک را دارای قابلیت بیشتری در خارج از جاده کرد، بلکه آن را نیز به این شکل جلوه داد. نیسان لاستیک‌ های همه ‌جانبه را روی چرخ‌ های آلیاژ آلومینیومی 18 اینچی مشکی به سبک مهره‌ای عرضه کرد. این خودرو به‌ صورت استاندارد با بسته ‌بندی تعلیق خارج از جاده عرضه می ‌شود که سواری نرمی را ارائه می ‌دهد و در عین حال بالابری 0.63 اینچی را ارائه می ‌کند.

همه از بازگشت گیربکس اتوماتیک استقبال می کنند. خوشبختانه، نیسان به آرامی از این گیربکس ها عقب نشینی می کند و از گیربکس های قدیمی مبتنی بر مبدل گشتاور استفاده می کند. این کودک دارای یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک است که توسط ZF ساخته شده است و واقعاً به عملکرد در داخل و خارج از جاده کمک می کند.

source

khazarnameh.ir

توسط khazarnameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *