گروه بین الملل: یک مصاحبه اختصاصی با همتای ایتالیایی ما نشان داد که این برند تعرفهها و کندی بازار اروپا را تنها یک شکست موقتی می داند.
گروه بین الملل: یک مصاحبه اختصاصی با همتای ایتالیایی ما نشان داد که این برند تعرفهها و کندی بازار اروپا را تنها یک شکست موقتی می داند.
به گزارش خبرخودرو، BYD می خواهد تا سال 2026 بیش از 300 هزار دستگاه خودرو در اروپا بفروشد و 5 درصد از بازار اروپا را به خود اختصاص دهد.
در حال حاضر، خودروهای BYD وارد شده به اتحادیه اروپا مشمول تعرفه 17 درصدی اضافی برای واردات هستند. BYD برنامه هایی برای افتتاح یک کارخانه تولیدی در مجارستان دارد. ممکن است کارخانه دوم را در ترکیه افتتاح کند.
BYD اکنون بر لبان همه است و این یک واقعیت است. این خودروساز چینی زمانی تنها کلونهای ضعیفی از سدانهای ژاپنی با سوخت گازی تولید میکرد که به خودروهای پلاگین متصل میشدند. اکنون، تقریباً 15 سال بعد، BYD یکی از بزرگترین برندهای خودرو در این سیاره است. خودروهای پلاگین آن در فاصلهای دورتر از تسلا در چین هستند، اما با وجود عقبنشینی از تعرفههای اتحادیه اروپا که قصد دارد برندهای چینی را از کم کردن تلاشهای اروپا برای خودروهای برقی خنثی کند، در اروپا نیز نفوذ کرده است.
با این حال، BYD در حال پیشروی است و ما اطلاعات بیشتری در مورد اینکه خود BYD ممکن است چه احساسی در مورد چین و چه با گسترش آن به بازارهای دیگر داشته باشد، به دست آورده ایم.
source