گروه بین الملل: در داستانی که توسط ماساشی ناکایاما، مدیر طراحی مزدا منتشر شده، میگوید که آیکانیک SPهمیشه با یک خودروی تولیدی آینده طراحی شده است.
گروه بین الملل: در داستانی که توسط ماساشی ناکایاما، مدیر طراحی مزدا منتشر شده، میگوید که آیکانیک SPهمیشه با یک خودروی تولیدی آینده طراحی شده است.
به گزارش خبرخودرو، مزدا با کانسپت آیکانیک SPدر نمایشگاه موبیلیتی ژاپن سال گذشته همه را شگفت زده کرد. آیکانیک SPنه تنها یک پیش نمایش برای میاتای بعدی است، بلکه مسیر جدیدی را برای خودروهای اسپرت مزدا نشان می دهد، در حالی که ادای احترام به FD RX-7 تعیین کننده دوران است. در مطلبی که اخیرا توسط مزدا منتشر شده است، طراح خودرو، ماساشی ناکایاما، فاش می کند که این شرکت در واقع می خواهد این مفهوم را به یک واقعیت خودروی تولیدی تبدیل کند.
ناکایاما در مصاحبه ای در سال گذشته گفت که آیکانیک SPعمداً بزرگتر از میاتای امروزی است و این نام برای این انتخاب شده است که یک خودروی اسپرت مزدا خاص را در ذهن نداشته باشد. او همچنین گفت که این طرح می تواند به اندازه یک میاتا کوچک شود. اما این کاملا واضح است که یک کوپه است و هر میاتای آینده مطمئناً یک خودروی کانورتیبل خواهد بود، حتی اگر یک آپشن هاردتاپ برقی داشته باشد.
source