Wp Header Logo 1549.png

گروه بین الملل: کانسپت آلپنگلو  Hy6 از یک موتور 3.5 لیتری توئین توربو استفاده می کند که قدرت زیادی تولید می کند.

 

گروه بین الملل: کانسپت آلپنگلو  Hy6از یک موتور 3.5 لیتری توئین توربو استفاده می کند که قدرت زیادی تولید می کند.

به گزارش خبرخودرو، مانند تویوتا، آلپاین فکر می‌ کند که می ‌توان موتور احتراقی را با استفاده از هیدروژن نجات داد. در حالی که خودروساز ژاپنی با موتورهای سه سیلندرGR  یاریس وGR  کرولا را آزمایش می کند، بخش عملکرد رنو با یک واحد چهار سیلندر شروع به کار کرد. اکنون، این خودرو مفهومی سوپراسپرت را با یک V-6 حتی بزرگتر به نمایش می گذارد.

بازوی عملکرد رنو می گوید که موتور شش سیلندر را طوری طراحی کرده که با هیدروژن کار کند و آن را به یک گیربکس متوالی متصل کرده است. دور V-6 به 9 هزار دور در دقیقه می رسد و از هیدروژن ذخیره شده در سه مخزن تغذیه می کند. دو تا در غلاف های جانبی نصب شده اند و سومی در پشت کابین خلبان قرار دارد. هر سه مخزن در محفظه های دارای تهویه قرار می گیرند و به دلایل ایمنی، چیزی را با کابین به اشتراک نگذارید.

آلپنگلو Hy6 با انگیزه یک V-6 کاملاً جدید است که توسعه آن دو سال طول کشید. از بلوک آلومینیومی با سامپ خشک استفاده می کند و 211 اسب بخار در لیتر تولید می کند. موتور احتراقی که در وسط نصب شده است در یک شاسی کربنی LMP3 قرار گرفته است و این سوپراسپرت را قادر می سازد با آلایندگی صفر از سرعت 205 مایل در ساعت (330 کیلومتر در ساعت) فراتر رود. یک سیستم اگزوز در چراغ‌ های عقب تعبیه شده است، اما نقش آن آزاد کردن بخار آب است.

 

source

khazarnameh.ir

توسط khazarnameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *