Wp Header Logo 1435.png

گروه بین الملل: کراس اوور برقی بد بو یک نام نمادین را زنده می کند.

 

گروه بین الملل: کراس اوور برقی بد بو یک نام نمادین را زنده می کند.

به گزارش خبرخودرو، این تعداد رنو 4 در بیش از 100 کشور در 30 سال فروخته شد. این خودروی اقتصادی که در سال 1961 عرضه شد، پاسخی دیرهنگام به سیتروئن 2CV بود و با این حال هنوز موفق شد به یک موفقیت تجاری بزرگ در سراسر جهان تبدیل شود. تا سال 1994 زنده ماند و اکنون، رسما بازگشته است.

مدل تولیدی که چند سال پیش توسط کانسپت عجیب و غریب 4ever Trophy پیش ‌نمایش شد، اساساً یک نسخه کراس اوور از رنو 5 است. این هاچ‌ بک با ظاهری هوشمند، یک سیستم تعلیق جک ‌دار و روکش پلاستیکی اضافی برای استفاده از خودروهای شاسی ‌بلند دریافت کرده است.

رنو 4 E-Tech بیشتر از هاچ بک سودمند به نظر می رسد و بدنه ای شبیه به R4 اصلی دارد. این خودروساز فرانسوی تلاش کرد تا چراغ‌های جلو کلاسیک گرد را به نمونه امروزی تداعی کند، چراغ‌های عقب سه بخشی عمودی به شکل قرص به عنوان نشانه‌ای برای منبع الهام خود. درب عقب مدل کلاسیک برای عملی بودن بیشتر تا پایین کشیده شده است و برای آسان کردن بارگیری/تخلیه محموله، دریچه عقب 4 جدید در سپر عقب ادامه دارد. دهانه فقط 24 اینچ (61 سانتی متر) از زمین فاصله دارد.

source

khazarnameh.ir

توسط khazarnameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *