Wp Header Logo 1096.png

گروه بین الملل: با 987 اسب بخار قدرت و وزن مورد نظر زیر 3500 پوند، تئوری 1 امیدوار است که لوتوس را به ریشه های خودروهای اسپرت خود بازگرداند.

گروه بین الملل: با 987 اسب بخار قدرت و وزن مورد نظر زیر 3500 پوند، تئوری 1 امیدوار است که لوتوس را به ریشه های خودروهای اسپرت خود بازگرداند.

به گزارش خبرخودرو، با تئوری 1، جدیدترین مفهوم لوتوس آشنا شوید.

تئوری 1 نیز مانند همه خودروهای جدید لوتوس، تمام الکتریکی است و دارای بسته باتری 70 کیلووات ساعتی و سیستم چهار چرخ متحرک است.

لوتوس می‌ گوید تئوری 1، 987 اسب بخار قدرت دارد و می‌تواند تنها در 2.5 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن 200 مایل در ساعت است.

لوتوس برنامه های بزرگی برای آینده تمام الکتریکی خود دارد. برای نشان دادن این برنامه ها، این شرکت به تازگی مفهوم جدیدی به نام تئوری 1 را معرفی کرد. این یک خودروی اسپرت دو در با قدرت 987 اسب بخار، سیستم چهار چرخ متحرک و وزن مورد نظر زیر 3500 پوند است.

تئوری 1 قرار است طرح طراحی آینده لوتوس را نشان دهد. جالب ‌ترین بخش درها هستند که با چرخش به سمت عقب و بالا باز می ‌شوند، به نوعی مانند عکس درهای دو وجهی همگام مارپیچ کونیگزگ.

در پایه تئوری 1 یک وان کربن با سه صندلی قرار دارد: یک صندلی در مرکز برای راننده و یک صندلی در دو طرف برای سرنشینان که بی شباهت به پیکربندی صندلی در مک لارن F1 نیست. اگرچه شباهت ها به همین جا ختم می شود. فضای داخلی مجهز به نمایشگر هدآپ و صفحه نمایش در کنار هر ستون A به جای آینه های جانبی است.

source

khazarnameh.ir

توسط khazarnameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *