Wp Header Logo 1212.png

گروه بین الملل: نرخ تخریب باتری در خودروهای برقی مدرن تقریباً یک چهارم در پنج سال گذشته کاهش یافته است.

گروه بین الملل: نرخ تخریب باتری در خودروهای برقی مدرن تقریباً یک چهارم در پنج سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش خبرخودرو، مطالعه روی تقریباً 5 هزار خودروی الکتریکی نشان داد که باتری ‌های ولتاژ بالا مدرن می ‌توانند سال ‌ها و سال‌ ها با حداقل تخریب کار کنند. میزان تخریب نسبت به سال 2019 تقریباً یک چهارم کاهش یافته است.

باتری ‌های جدیدترین مدل خودرو‌های الکتریکی به راحتی بیش از عمر مفید خودرو دوام می‌ آورند و احتمالاً نیازی به تعویض ندارند. این همان چیزی است که دیوید ساویج، معاون بریتانیا و ایرلند در آخرین مطالعه شرکت ژئوتب که به بررسی چگونگی تحلیل رفتن باتری خودروهای الکتریکی در طول زمان می پردازد، گفت.

ژئوتب یک شرکت مدیریت ناوگان مستقر در کانادا است که، در میان چیزهای دیگر، داده‌ های تله‌ ماتیک خودروهای الکتریکی را تجزیه و تحلیل می ‌کند. در سال 2019، این شرکت گزارش داد که باتری خودروهای الکتریکی هر سال به طور متوسط 2.3 درصد تحلیل می روند. با این حال، اکنون یک مطالعه جدید وجود دارد که نشان می دهد اوضاع حتی بهتر است.

ژئوتب پس از بررسی سلامت باتری تقریباً 5 هزار ناوگان و خودروهای برقی خصوصی که تقریباً 1.5 میلیون روز داده‌های تله‌ماتیک را نشان می‌دهند، دریافت که متوسط نرخ تخریب سالانه باتری‌های خودروهای الکتریکی مدرن تنها 1.8 درصد است.

 

source

khazarnameh.ir

توسط khazarnameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *