Wp Header Logo 1072.png

به گزارش بازار و به نقل از غله زنجان، ولی الله زمانی گفت: این میزان آرد در قالب ۴۳ هزار و ۱۵ کیسه ۴۰ کیلوگرمی در میان روستاهای فاقد واحد نانوایی استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه آرد خام روستایی در دو مرحله شش ماهه اختصاص می‌یابد، اظهار داشت: تأمین و توزیع آرد خام روستایی برای حدود ۲۸۹ روستای فاقد نانوایی با جمعیت ۱۰ هزار و ۲۵ نفری در سطح استان زنجان انجام شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان، یادآور شد: این آرد به ساکنان این روستاها بر اساس لیست اسامی که به تأیید شورای اسلامی روستا، مرکز خانه بهداشت و بخشداران مناطق استان می‌رسد، توزیع می‌شود.

زمانی گفت: نمایندگان معتمد روستاهای استان برای دریافت این آرد در دو نوبت شش ماهه اول و دوم به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان مراجعه می‌کنند.

وی در ادامه به افزایش میزان خرید تضمینی گندم از کشاورزان در استان اشاره کرد و گفت: طی سه سال گذشته ۹۰ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم به ۴۴ هزار و ۲۸۰ گندمکار استان پرداخت شد که میانگین هر نفر بیش از دو هزار میلیارد ریال بود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان اظهار داشت: در این مدت، ۳۶۹ هزار تن گندم خریداری شده در استان به کارخانجات آردسازی استان و سایر نقاط کشور برای استحصال آرد انتقال یافت.

زمانی افزود: همچنین ۲۵۶ هزار تن گندم مازاد بر نیاز استان نیز به استان‌های دیگر ارسال شد.

source

khazarnameh.ir

توسط khazarnameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *