Wp Header Logo 1066.png

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ حسن عابدینی معاون سیاسی صداوسیما شهرام وثوقی راد را به ریاست خبرگزاری صداوسیما منصوب کرد.

متن این حکم بدین شرح است:

«برادر گرامی جناب آقای شهرام وثوقی راد

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه ای که حاصل افزون بر دو دهه تلاش حرفه ای در رسانه ملی است به موجب این حکم به عنوان رئیس خبرگزاری صداوسیما منصوب می شوید.

گسترش تور خبرگیری در کانون رویدادها برای تحقق اصل روایت اولی، رصد و پایش به هنگام تحولات و رویدادهای خبری ملی، منطقه ای و بین المللی و افزایش سرعت در تأمین نیازهای خبری مخاطبان به صورتی نوآورانه، جذاب و تأثیرگذار از وظایف اصلی در مرحله تثبیت روند تحولی معاونت سیاسی مبتنی بر هویت محوری و عدالت گستری خواهد بود.

پوشش فعالیت های دولت، قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی، تحکیم و ارتقاء بسیج عمومی، افزایش انسجام و همبستگی ملی و هم افزایی با ظرفیت های مردمی و نخبگانی با تشکیل کمیته های کارشناسی از دیگر موضوعاتی است که بایستی با جدیت پیگیری شود.

فعال سازی راهبردهای اطلاع رسانی متناسب با حوزه تمدنی ایران اسلامی، محور مقاومت و جهان اسلام، تنوع بخشی در پوشش جغرافیایی و موضوعی (اقتصادی، فرهنگی و سیاسی) و خلاقیت در ارائه فراورده های خبری متنوع و تولید و پخش گزارش های تحلیلی و مستند گزارشی با هدف افزایش ضریب آگاهی آحاد جامعه هم مد نظر قرار گیرد.

تدبیر برای حضور مؤثر و گسترده در فضای مجازی و رسانه‌های نوین با هدف افزایش ضریب نفوذ و تقویت مرجعیت خبری و مدیریت و هماهنگ سازی رویکردهای اطلاع رسانی در همه حوزه‌های تولید پیام متناسب با سیاست های کلان رسانه ملی هم از مولفه هایی است که بایستی در دستور کار گنجانده شود.

لازم می‌دانم از تلاش شبانه روزی برادر گرامی جناب آقای محمدعلی صائب در دوره مسئولیت قدردانی نمایم. موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت دارم.»

انتهای پیام/

source

khazarnameh.ir

توسط khazarnameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *