Wp Header Logo 639.png

گروه بین الملل: بی ام و X5 کنونی از سال 2019 عرضه شده است و شاسی بلند در سال 2025 بیست و پنجمین سالگرد خود را جشن می گیرد.

گروه بین الملل: بی ام و X5 کنونی از سال 2019 عرضه شده است و شاسی بلند در سال 2025 بیست و پنجمین سالگرد خود را جشن می گیرد.

به گزارش خبرخودرو، اما بی ام و در حال آماده سازی جایگزین آن با نسل جدیدی است که قول می دهد پیشرانه های تمام الکتریکی را به یکی از محبوب ترین مدل های این برند بیاورد.

X5 جدید جدیدترین نشانه‌های طراحی بی ام و را در حالی که چندین پیشرانه مختلف را در کنار یک گزینه خودروی الکتریکی ارائه می ‌کند، به کار می ‌گیرد. با این حال، این شاسی بلند هنوز چند سالی از ورود به خیابان ها باقی مانده است و بی ام و هنوز وارد تمام جزئیات نشده است.

در اینجا تمام آن چیزی است که ما تاکنون در مورد نسل بعدی X5 می دانیم.

شکی نیست که بی ام و نام X5 را برای مدل نسل بعدی حفظ خواهد کرد. آنچه احتمالاً تغییر خواهد کرد، نامگذاری‌های خاص تریم است. اوایل سال جاری، بی ام و اعلام کرد که حرف “i” را از انتهای مدل های گازسوز خود حذف می کند. این شرکت سال‌ها پیش شروع به استفاده از این حرف برای متمایز کردن خودروهای تزریق سوخت خود از خودروهای کاربراتوری خود کرد، اکنون از “i” برای نشان دادن خودروهای برقی خود استفاده می ‌کند.

 

source

khazarnameh.ir

توسط khazarnameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *