گروه بین الملل: با A6 و S6 الکتریکی که در راهند، برخی از اصول اصلی آئودی در حال عرضه هستند.
گروه بین الملل: با A6 و S6 الکتریکی که در راهند، برخی از اصول اصلی آئودی در حال عرضه هستند.
به گزارش خبرخودرو، A6 می تواند نسب خود را به آئودی 100 در سال 1968 ردیابی کند، اولین خودروی آئودی که امروز آن را می شناسیم.
این S6 منعکس کننده یک رویکرد آلمانی متمایز در مهندسی خودرو است: طرح سنتی پیشرانه موتور آئودی قبل از گیربکس جلویی به دهه 1930 باز میگردد، با DKW F9، جانشین پیشنهادی فولکس واگن بیتل. این یک طرح با مزیت های زیادی است. فضای داخلی زیادی ایجاد می کند و با یک میل محرک ساده که به سمت عقب حرکت می کند، بسته بندی آسانی از چهار چرخ محرک ایجاد می کند. اما سنگین ترین قسمتهای خودرو را دقیقاً در جایی که نمی خواهید قرار میدهد و یک کابوس بالقوه برای پویایی خودرو ایجاد میکند.
خودروهای عملکرد موتور جلو معمولاً نیروگاههای خود را تا حد امکان پشت چرخهای جلو نصب میکنند. به غیر از سوبارو، آئودی در این رویکرد بسته بندی تقریباً تنها است. اینجاست که مفهوم “کم فرمان آئودی” از آنجا می آید و حقیقتی در آن وجود دارد. بنابراین، به نظر می رسد که این طرح پایه ای عجیب برای یک سدان اسپرت باشد.
source