Wp Header Logo 436.png

گروه بین الملل: آئودی قصد دارد تا پایان سال 2025 بیش از 20 مدل جدید معرفی کند و رونمایی بعدی آن یکی از مهم ترین آنها خواهد بود.

گروه بین الملل: آئودی قصد دارد تا پایان سال 2025 بیش از 20 مدل جدید معرفی کند و رونمایی بعدی آن یکی از مهم ترین آنها خواهد بود.

به گزارش خبرخودرو، این برند پیش ‌نمایش نسل سوم Q5، پرفروش ‌ترین مدل خود با اختلاف قابل توجهی را ارائه کرد و اعلام کرد که به ‌زودی معرفی کامل آن انجام خواهد شد.

تنها تصویر پیش‌ نمایش منتشر شده توسط آئودی، چراغ جلوی جدید Q5 در سمت راننده را نشان می‌ دهد. این چیز زیادی برای ادامه دادن نیست، اما به طور قابل توجهی باریک تر و باریک تر از مدل نسل فعلی به نظر می رسد. نورپردازی برای دهه ها بخشی از هویت طراحی آئودی بوده است و Q5 جدید با استفاده از عناصر LED جداگانه که ممکن است قابل تنظیم باشند، سنت را حفظ خواهد کرد.

در حالی که هنوز برای ارائه جزئیات پیشرانه خیلی زود است، می دانیم که Q5 بعدی با پیشرانه الکتریکی در دسترس نخواهد بود. این مورد توسط این برند تأیید نشد، اما اخیراً یک سیستم نامگذاری جدید ارائه کرده است که شماره‌ های زوج را به خودروهای برقی و شماره‌ های فرد را به مدل‌ های بنزینی اختصاص می ‌دهد. به عنوان مثال، A4 وارد نسل جدیدی به عنوان A5 خواهد شد، در حالی که A6 فقط الکتریکی خواهد بود.

 

source

khazarnameh.ir

توسط khazarnameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *