تولید محتوا
شان “دیدی” کامبز، غول موسیقی Topline، پس از رد درخواست تجدیدنظر او برای اعطای وثیقه در روز چهارشنبه، یک روز پس از اعتراف به بی گناهی او در سه اتهام جنایی از جمله قاچاق جنسی و تجاوز جنسی پس از یک سری اتهامات تجاوز جنسی و دادگاه فدرال، در بازداشت فدرال باقی خواهد ماند. تحقیق
شان «دیدی» کامبز در 30 می 2018 در لس‌آنجلس به اولین نمایش «چهار: نبرد برای ستاره‌داری» در لس‌آنجلس می‌رسد.
وکلای Invision Key Facts Combs در سال 2018 پس از توصیف شرایط “وحشتناک” در بازداشتگاه متروپولیتن در بروکلین، نیویورک، جایی که وی در بازداشت به سر می برد، برای خواننده رپ درخواست وثیقه کردند، اما قاضی دادگاه با استناد به شدت کمبز، درخواست تجدید نظر آنها را رد کرد. نیویورک تایمز گزارش داد، اتهامات و اتهامات دادستان ها به دستکاری شاهدان.
کامبز در ابتدا پس از متهم شدن به سه اتهام: توطئه دزدی جنسی، قاچاق جنسی به زور، علت یا اجبار و حمل و نقل برای انجام فحشا، بر اساس اقداماتی که گفته می‌شود بین سال‌های 2009 تا 2018 برای قاچاق جنسی و سال‌های 2009 و 2024 برای قاچاق جنسی رخ داده است، در ابتدا از وثیقه محروم شد. فحشا
در کیفرخواست ادعا شده است که کامبز «زنان و اطرافیانش را برای برآورده کردن خواسته‌های جنسی، حفظ آبروی خود و پنهان کردن رفتارش مورد آزار، تهدید و اجبار قرار داده است» و مدعی است که او همچنین از امپراتوری تجاری خود برای «ایجاد یک شرکت مجرمانه» استفاده کرده است. همکارانی که در «قاچاق جنسی، کار اجباری، آدم ربایی، آتش زدن، رشوه خواری و ممانعت از اجرای عدالت» دست داشته اند یا تلاش کرده اند.
دادستان ها ادعا کردند که کامبز در “الگوی مداوم و فراگیر سوء استفاده” از جمله “سوءاستفاده کلامی، عاطفی، جنسی و جسمی” شرکت داشته و کامبز را به “ضربه زدن، مشت زدن، کشیدن، پرتاب اشیا به سمت و لگد” زنان متهم کرده و مدعی است که کارکنانش به تسهیل و سوء استفاده اش را بپوشاند
گفته می شود که کامبز زنان را برای شرکت در “اقدامات جنسی گسترده با کارگران تجاری مرد” که این غول به عنوان “آشفتگی های عجیب و غریب” توصیف می کند، دستکاری کرده است، و کامبز و همکارانش کارگران جنسی را به خطوط ایالتی منتقل می کردند – که دادستان ها ادعا می کنند که این کار را تشکیل می دهد. قاچاق جنسی و حمل و نقل برای انجام فحشا – و گفته می شود زنان را به مواد مخدر می بردند تا آنها را “اطاعت و مطیع” نگه دارد.
دادستان تایید کرد که کامبز دوشنبه شب در منهتن دستگیر شده است، اما اتهامات تنها صبح سه شنبه افشا شد.
مارک آگنیفیلو، وکیل کامبز هرگونه تخلف از سوی غول را رد کرده و به سی‌ان‌ان دوشنبه کامبز گفت: «هفته گذشته به‌دلیل این اتهامات به طور داوطلبانه به نیویورک نقل مکان کرد» و «چیزی برای پنهان کردن» ندارد.
دامیان ویلیامز، دادستان ناحیه جنوبی نیویورک، به خبرنگاران گفت که ForCombs از زمان بازداشت در بازداشت فدرال بوده است. مشخص نیست که پرونده جنایی علیه Combs چه مدت طول می کشد تا از اینجا شروع شود. دادستان همچنین گفت که تحقیقات در مورد کامبس و همکارانش همچنان ادامه دارد و احتمال طرح اتهامات اضافی را رد نمی کند. علاوه بر پرونده جنایی، کامبز همچنان با چندین پرونده قضایی مدنی توسط زنانی مواجه است که مغول را به تجاوز جنسی متهم می کنند.
آگنیفیلو روز دوشنبه به سی‌ان‌ان گفت: «ما از تصمیم برای پیگیری چیزی که معتقدیم پیگرد ناعادلانه آقای کامبز توسط دادستانی ایالات متحده است، ناامید هستیم.» کامبز مدت‌هاست که اتهامات تجاوز جنسی علیه خود را رد کرده است، زیرا متهمان شکایت‌های مدنی را مطرح کرده‌اند و در یک پست رسانه‌ای اجتماعی که اکنون حذف شده است، نوشته است: «اجازه دهید کاملاً واضح بگویم: من هیچ یک از کارهای وحشتناکی را که ادعا می‌شود انجام ندادم».
به نظر می‌رسد که کیفرخواست به ویدئویی اشاره دارد که در ماه مه منتشر شد و نشان می‌دهد که کامبز در سال 2016 به دوست دختر آن زمان، کیسی ونتورا حمله می‌کند، که توجه گسترده‌ای را به خود جلب کرد و کامبز بابت آن عذرخواهی کرد. «رفتار من در آن ویدیو غیرقابل توجیه است. کامبز گفت که من مسئولیت کامل اعمالم را در آن ویدیو بر عهده می‌گیرم و بعد از آن «به دنبال کمک حرفه‌ای» بود. کیفرخواست، حادثه مستند شده در این ویدئو را به عنوان یکی از موارد متعددی طبقه‌بندی می‌کند که Combs از سال 2009 به بعد به زنان حمله کرده است، و ادعا می‌کند که این حوادث گهگاه توسط دیگران شاهد بوده‌اند و پس از اینکه یک کارگر هتل تجاوزی را که در ویدئوی سال 2016 به تصویر کشیده شده است، Combs “تلاش به رشوه دادن داشته است. کارمند برای اطمینان از سکوت.»
کامبز متهم به استفاده از رشوه، خشونت برای سرپوش گذاشتن بر سوء استفاده دادستان ها کامبز و همکارانش را متهم به استفاده از رشوه، تهدید و خشونت برای سرپوش گذاشتن بر سوء استفاده ادعایی خود، و دستکاری زنان برای شرکت در “آفتاب های عجیب” او و ماندن در مدار او می کنند. در کیفرخواست آمده است که کامبز از حمایت مالی که برای اجبار زنان ارائه کرده و به آنها وعده فرصت های شغلی می دهد، همچنین کنترل ظاهر و سوابق پزشکی آنها را حفظ می کند، مکان آنها را ردیابی می کند و به آنها مسکن می دهد. دادستان‌ها ادعا می‌کنند که قربانیان احساس می‌کردند که نمی‌توانند در برابر خواسته‌های کامبز مقاومت کنند «بدون به خطر انداختن امنیت مالی یا شغلی‌شان» یا اینکه خود را مورد آزار قرار دهند. دادستان ها همچنین می گویند که کامبز گاهی اوقات زنان را برای پنهان کردن جراحات وارده چندین روز مخفی می کند و یادداشت می کند که همکاران به کامبز “در یافتن و تماس با قربانیانی که سعی در فرار از سوء استفاده او داشتند” کمک می کنند. اگر کسی، از جمله کارمندان یا شاهدان سوء استفاده، آبروی کامبز را تهدید می‌کرد – و یادداشت‌هایی که کامبز و همکارانش سلاح گرم حمل می‌کردند – همراه با «تهدید به خشونت، تهدید به آسیب مالی و اعتبار، و کامبز» از خشونت از جمله «آدم‌ربایی و آتش‌سوزی» استفاده می‌کرد. توهین کلامی هنگامی که اتهامات علیه کامبز در سال گذشته منتشر شد، دادستان ها ادعا کردند که کامبز و کارمندانش به قربانیان رشوه می دادند تا سکوت کنند و داستان های نادرست را به مجریان قانون بدهند.
واقعیت شگفت‌انگیز هنگامی که بازرسان در ماه مارس اقامتگاه کامبز را مورد بازرسی قرار دادند، کیفرخواست می‌گوید که مجریان قانون بیش از 1000 بطری روغن بچه و روان‌کننده را به همراه سایر «تدارکات مختلف Freak Off» کشف کردند. بازرسان می گویند که آنها همچنین سلاح گرم و مهمات از جمله “سه AR-15 با شماره سریال مخدوش” و یک خشاب درام، یک خشاب با ظرفیت بالا که می تواند تعداد زیادی گلوله را حمل کند، پیدا کردند.
راکت کردن چیست؟ راکت کردن اتهامی است که برای متهم کردن یک طرح سازمان‌یافته استفاده می‌شود که در آن یک شرکت مجرمانه الگویی از فعالیت‌های سرقت مسلحانه را نشان می‌دهد، که جرایم زمینه‌ای هستند که ممکن است به خودی خود متهم شوند یا نباشند، و این طرح بر تجارت بین‌دولتی یا خارجی تأثیر می‌گذارد. معمولاً برای تعقیب جرایم سازمان‌یافته استفاده می‌شود، اما می‌تواند در طیف گسترده‌ای از شرکت‌ها اعمال شود. برای مثال، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و متحدانش به اتهام حمله ایالتی در جورجیا به دلیل تلاش برای براندازی انتخابات 2020 متهم شدند. در این پرونده، دادستان‌ها ادعا می‌کنند که کامبز و همکارانش از طریق طرح ادعایی برای حمل و نقل کارگران جنسی و دستکاری و سوء استفاده از زنان و سپس پنهان کردن آزار، که شامل تجارت بین‌دولتی می‌شود، دست به دزدی زناشویی زده‌اند. در کیفرخواست ادعا شده است که کامبز و همکارانش هنگام مشارکت در طرح ادعایی مرتکب تعدادی از جنایات اساسی شده اند، از جمله آدم ربایی، آتش سوزی، رشوه، دستکاری شاهدان، کار اجباری، قاچاق جنسی، حمل و نقل برای انجام فحشا و نگهداری و توزیع مواد مخدر و غیره. مواد کنترل شده
Forbes ValuationForbes دارایی خالص Combs را تا ژوئن تقریباً 400 میلیون دلار تخمین می زند. ثروت این غول با مطرح شدن اتهامات علیه او کاهش یافته است، زیرا فوربس قبلاً دارایی خالص کامبز را در سال 2019 حدود 740 میلیون دلار تخمین زده بود.
پیشینه اصلی اتهامات مربوط به Combs در نوامبر 2023 شروع شد، زمانی که ونتورا از Combs شکایت کرد و ادعا کرد که او به او تجاوز کرده و او را مورد آزار مکرر قرار داده است. این دعوی فقط یک روز پس از طرح آن با شرایط نامشخص حل و فصل شد، اما به سرعت منجر به تعداد زیادی پرونده مدنی دیگر شد که Combs را به سوء استفاده و تجاوز متهم کردند. سی ان ان روز دوشنبه گزارش داد که اکنون در مجموع 10 پرونده علیه کامبز مطرح شده است، از جمله یکی از آنها که او به عنوان متهم معرفی شده است، اما اتهامات مربوط به پسرش کریستین کامبس است. این غول رسانه ای مدت هاست اتهامات وارده به خود را رد کرده است. در حالی که تحقیقات فدرال در مورد کامبز ابتدا بر اساس ادعاهای مطرح شده در دعاوی مدنی علیه وی بود، سی ان ان در ماه مه گزارش داد که این تحقیقات به فعالیت های مجرمانه سازمان یافته و «قاچاق جنسی، پولشویی و مواد مخدر غیرقانونی» گسترش یافته است. علاوه بر بازرسی فدرال از خانه‌های کامبز در لس‌آنجلس و میامی، سی‌ان‌ان گزارش می‌دهد که بازرسان با زنانی که اتهاماتی علیه او مطرح کرده‌اند نیز مصاحبه کرده‌اند.
ادامه مطلب ForbesSean ‘Diddy’ Combs در نیویورک پس از کیفرخواست بزرگ هیئت منصفه توسط Siladitya RayForbesSean ‘Diddy’ Combs دستگیر شد به دلیل اتهامات ضد سرقت، قاچاق جنسی: یک جدول زمانی کامل از اتهامات علیه اوBy Antonio Pequeño یک BushardForbesInside The Rubble Of Diddy’s EmpireBy Lisette Voytko-Best من را در توییتر دنبال کنید. یک نکته ایمن برای من بفرست Alison DurkeeFollowingAlison Durkee یک خبرنگار ارشد است که اخبار فوری را با تمرکز بر مسائل حقوقی و سیاست ایالات متحده پوشش می دهد. او در سال 2020 به فوربس پیوست و در شهر نیویورک مستقر است و موضوعاتی مانند دادگاه عالی، دعوی قضایی علیه دونالد ترامپ و درگیری ها بر سر حقوق سقط جنین را پوشش می دهد. دورکی قبلاً در Vanity Fair و Mic به پوشش سیاست ایالات متحده پرداخت و به عنوان یک روزنامه نگار تئاتر به عنوان رای دهنده حلقه منتقدان بیرونی نیویورک خدمت کرد. خبرنگاران فوربس از دستورالعمل های اخلاقی شرکت پیروی می کنند که بالاترین کیفیت را تضمین می کند. او را برای پوشش مداوم مسائل حقوقی جاری ترامپ، انتخابات 2024 و پرونده های اصلی در دیوان عالی دنبال کنید.”>

khazarnameh

توسط khazarnameh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *